مدیریت فناوری اطلاعات

مریم حبیب همدانی

مدیریت فناوری اطلاعات

مریم حبیب همدانی

چالش های جدید

پنجشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۶، ۰۴:۱۰ ب.ظ



از ابتدای قرن 21 و مواجهه سازمان ها با چالش های جدید، وظایف مدیران دچار تغییراتی شدند؛ بسیاری از مسائل پیرامون منابع کمیاب و مهارت افراد مطرح بود.

امروزه، مدیران باید برای مستعد کردن، افزایش بهره وری و افزایش انگیزه ی افراد و گروه های خود، مبارزه کنند و به سختی بکوشند تا افراد سازمان خود را به دلخواه تربیت کنند، گروه های گوناگون بیشتری پیدا می کنند و ممکن است وظایف چند گانه ای به عهده بگیرند؛ ممکن است نیروهای انسانی قرار دادی در سازمانی مشغول شوند یا کارشان درمنزل یا جایی بسیار دورتر از سازمان انجام شود.

مدیران موفق، قدرت، دانش و تجربه افراد را در خدمت گروه میگیرند؛آن ها میدانند خواستن کار بیشتر از افراد کمتر، افزایش استرس و کاهش بهره وری به همراه دارد.

مدیران آگاه، از فناوری برای به دست آوردن دانش مدیریتی بهره میبرند؛ بزرگ ترین چالش رو به روی مدیران عضر حاضر، مواجهه با تغیرات ناخواسته و غیر قابل پیش بینی است؛ مدیران نادری قادرند در شرایط مبهم کارشان را پیش برده و فرصت ها را شکار کنند.

  • مریم حبیب همدانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی